מן הארכיון: אלבום להורדה: ואן פצנובסקי

Posted on 8 בספטמבר 2009 של

2


מאת אורי קריסטל

עטיפת האלבום

עטיפת האלבום

באי.פי ארבעה קטעים שנבחרו לייצג כמה שנים של נסיונות וטעיות מוזיקליים, וגם תקופה די כאוטית בחיים שלי. האי.פי נפתח באבא שלי ז"ל, שר ומנגן את שיר הארנבת שלו, שהקלטתי דרך הטלפון, שזה משהו שהוא היה עושה הרבה, להתקשר אלי ולהתחיל לנגן.

הקטע השני, "אלטרנטור", מבוסס על לופ שדגמתי מאמנות הפוגה של באך, והוא עדיין נמצא אי שם מתחת לכל הכאוס שנבנה סביבו.

הקטע השלישי, “My Free Hour”, הוא מפלצת קטנה שנולדה במהלך אחר צהריים פנוי ומפתיע. זה קטע שתמיד תכננתי להקליט שוב או לתקן, אבל בכל פעם ששמעתי אותו הוא פשוט דרס אותי והבהיר לי שלא כדאי להתעסק איתו.

הקטע הרביעי, “Pink”, גם מבוסס על דגימה, הפעם גיטרה של דבנדרה בנהארט, שעובדה ונמתחה לדרון שהוא מצד אחד מופשט ורובוטי ומצד שני מצליח להדהד את השמחה וההרמוניה בנגינה של דבנדרה. שאלתי את עצמי הרבה פעמים אם המוזיקה הזאת היא אישית או מוזרה מדי בשביל שהיא תוכל להגיד משהו למישהו אחר, ואני עדיין לא יודע.

להורדת האי.פי (mp3=rar)

עוד:
עוד הורדות – במחלקת ההורדות
ואן פצנובסקי – מייספייס
ואן פצנובסקי באנציקלופדיית האינדי של Qube
עוד אורי קריסטל בבלוג של אוגנדה

