סיפור לשבת

Posted on 16 באוקטובר 2009 של

0


תשמע סיפור: שמתי לב שמהירות ההורדה ירדה אצלי פלאים. אז התקשרתי ל"הוט" והם בדקו מאצלם את המודם ואמרו שישלחו טכנאי ביום שישי בין אחת לשלוש אחר הצהריים. בא הטכנאי המסכן בשעה שתיים, בחור דתי נחמד, נשוי. בדק את המודם, החליף את המודם, בדק את הכבל עד ליציאה לחיבור הראשי. בדק את השקע. וכל הזמן הזה גם בדק מדי פעם בפעם את המהירות.

שאלתי אותו מתי נכנסת השבת. "ברבע לחמש", ענה.

"תשמע, אם זה סיפור ארוך אז כדאי אולי לדחות ליום ראשון, אני אסתדר עד אז עם מה שיש", אמרתי.

"לא זה בסדר", ענה. "אתה האחרון היום ויש עוד מספיק זמן".

הוא המשיך בבדיקותיו ובסוף החליט שצריך מגבר ושהוא לא הביא איתו אחד, ולכן הוא צריך לרדת לאוטו ולהביא. ואז הוא חזר ועבד כמה דקות טובות בלחתוך כבלים ולחבר להם פינים ולהדק פינים ובלפזר את כל הכלים שלו ברחבי הבית. ואז חיבר את הכל ובדק בדוק וחזור את הכל, ואז חיבר את הכל למודם הישן ואז בדק את המהירות ואז הכל היה בסדר.

ואז הוא אסף את כל הכלים שלו וסידר הכל, ולפני שיצא אמר: "תשמע, יש בעיה אבל זה לא של הכבלים. נראה לי זה אצל הספק של האינטרנט שלך או משהו במחשב".

נפרדתי ממנו לשלום באיחולי שבת שלום וחג שמח, והוא הלך. ואז הוא התקשר שוב כי דלת הכניסה למטה היתה סגורה, וירדתי לפתוח לו ושוב הודיתי לו ושוב איחלתי לו שבת שלום וחג שמח.

עליתי הביתה התיישבתי ליד המחשב, בדקתי מהירות. הכל היה כמו שהיה, כלומר לפני שבא הטכנאי. ואז ויתרתי ואמרתי שאשאיר הכל ליום ראשון וזהו. ואז עלה לי רעיון וסגרתי את ה"יוטורנט". ואז הכל הסתדר.

אני חושב שהטכנאי לא הצליח כי אין לי בבית מזוזות.

עוד
עוד טקסטים מאת מוריס בבלוג של אוגנדה

