ניוזלטר אוגנדה [ארכיון]: ראיון עם המפקח על הבנקים רוני חזקיהו*

Posted on 5 במאי 2010 של

0


שלום למפקח על הבנקים רוני חזקיהו.

"שלום לך".

מר חזקיהו, התוכל להסביר לקוראינו את תפקידך?

"ובכן, תפקידי כפי שמשתמע משמו הוא לפקח על הבנקים, הווה אומר, אם יש בנק שובב, בנק שרץ עם מספריים, בנק שלא הספיק להגיע לשירותים ועשה במכנסיים, אני מפקח על זה…".

מה?!

"כן כן! נגיד בנק שיש לו קצת חום, אני מתקשר להורים שלו שיבואו לקחת אותו, יש בנקים שאתה לא שם עין, הם ישר יוצאים החוצה, ויכולים אפילו לצאת מהחצר ולהגיע לכביש! בנקים שמרביצים לבנקים אחרים, בנקים שצועקים או מדברים לא יפה, בנקים שעושים משחקים מהאוכל. תאמין לי, אין רגע דל".

אבל זה לא בנקים!

"אל תכעס, פשוט רציתי שתבין למה צריך מפקח. כמובן שיש גם את הרגעים האלה שאתה רואה רק את הקסם, התמימות, השמחה והאהבה שלהם, שאתה אולי מבין קצת למה שווה לחיות את החיים, ואתה אומר בלב, יש לנו הרבה מה ללמוד מהבנקים האלה. הרבה מה ללמוד".

ריגשת אותי עכשיו.

"באמת? בדרך כלל כשאני מספר שאני המפקח על הבנקים, אנשים פשוט מסתובבים והולכים לדבר עם מישהו אחר".

* הראיון בדוי

=

[עוד ניוזלטרים]

