ניוזלטר אוגנדה [ארכיון]: ראיון עם פול התמנון

Posted on 24 ביולי 2010 של

0


שלום לפול התמנון.

שלום רב.

פול, אם היו אומרים לי לפני המונדיאל שאני אראיין את התמנון שחזה את תוצאות המשחקים הייתי מאשפז את עצמי.

האמת לא יזיק לך אישפוז, אבל כן, אני תמנון וחזיתי את התוצאות אם לזה אתה מתכוון.

איך עשית את זה?

אתה יודע, כמו שקנגרו קופץ ודבורים עושות דבש, אז תמנונים יודעים את העתיד.

בכדורגל או בכלל?

בכלל.

כי אפילו רק כדורגל זה מרשים.

כן אבל אני יודע גם את שאר העתיד.

אתה יודע מי תיקח את הליגה?

מה?!

את ליגת העל, סליחה.

זה באמת מה שאתה רוצה לשאול?

אתה לא יודע?

יודע, אבל אתה יכול לשאול אותי כל דבר, על העתיד שלך, העתיד של הארץ, של האנושות, המספרים הזוכים בלוטו… אתה יכול לקבל פה פור רציני.

כן אני מבין, אבל מי תיקח את הליגה?

הבאת קופסאות פרספקס עמידות במים עם סמלים של הקבוצות?

לא.

אז אני חוזה שהראיון הזה נגמר.

=

[עוד ניוזלטרים]

