ניוזלטר אוגנדה [ארכיון]: ראיון עם עדן אברג'יל*

Posted on 20 באוגוסט 2010 של

0


שלום לעדן אברג'יל.

שלום לך.

עדן, רבים מוצאים שהתמונות שפרסמת בפייסבוק מעוררות שאט נפש.

תגיד, מה אתם רוצים ממני?! אני נראת לך צלמת מקצועית? צילמתי בשביל הכיף שלי קצת חוויות מהשירות, שמתי בפייסבוק שהחבר'ה ייראו, אפשר לחשוב שניסיתי להתקבל איתם לבצלאל. הרגתם אותי כבר, קצת פרופורציות…

עדן, העניין פה זה לא איך שאת מצלמת, זה יותר כמו, בואי נאמר בעדינות, שזה לא יפה להצטלם עם פלסטינאים כפותים עם עינים מכוסות.

עכשיו אתה תקשיב לי טוב! אני, אפילו עם מדי צה"ל, שביננו זה לא שיא היופי, עושה מאמץ להראות טוב, עושה גבות, שמה קצת ליפסטיק, איפור וכל זה. עכשיו כל פעם באים החברה האלה, עם הפלנלית על הפרצוף שלהם וידיים קשורות מאחורי הגב, זה התרבות שלהם, ככה הם אוהבים להתלבש, ותדע לך שאני דווקא ממש מכבדת את זה, אבל לבוא אלי ולהגיד לי שזה לא נראה טוב??!! מה אני אמורה לעשות להם סטיילינג לפני שאני מצטלמת איתם?

אז את לא מצטערת בכלל?

תשמע, גם אני לא אוהבת שאני יוצאת לא טוב בתמונה, כאילו עם פרצוף מפגר או שאני נראת דבה, באמת שאם הייתי יודעת שהתמונות לא יפות בעיניהם, כבר הייתי מסדרת שירו בהם וחוסכת להם את העוגמת נפש, הם גם בני אדם, אתה יודע.

* המלל בדוי

=

[עוד ניוזלטרים]

