ניוזלטר אוגנדה [ארכיון]: ראיון עם אבי נמני*

Posted on 3 בנובמבר 2010 של

0


שלום לאבי נמני.
שלום.

אבי, רבים סבורים שההתערבות שלך בעניינים מקצועיים גורמת נזק למכבי תל אביב.
כן?! רבים סבורים אה?! יא אפס! אתה לא בהרכב, שומע! תשכח מההרכב! אני אזיין אותך כמו שזיינתי את דגו, אני מכיר את זאב רוזנשטיין, אתה מת בשבילי, מת!!!

אבל אני לא שחקן בקבוצה.
לא שחקן בקבוצה אה!? יא זבל, אתה גמור, אני מכיר את שמעון פרס, עדיף לך שתעזוב את תל אביב, אני אוכל חארות כמוך לארוחת בוקר!

אבל אני מירושלים.
ירושלים אה?!! צ'ירי בירי בום, יא מניאק! אני מכיר את שמעון פרנס, אני אקבור אותך כל כך עמוק שגם עוד מאה שנה לא ימצאו אותך.

אבי למה אתה כועס?
למה אני כועס?! כל אתיופי מסריח חושב שהוא יהיה פה כוכב בקבוצה, אני כוכב הקבוצה! אני!!!!

תודה אבי.
תודה לך. אני עושה גם בר מצוות.

 

* המלל בדוי

[עוד ניוזלטרים]

