ראיון עם אלוף אסיה בפיזיקה*

Posted on 1 ביוני 2011 של

0


שלום לגל דור, זוכה מדליית הזהב באליפות אסיה לפיזיקה.

"שלום לך".

גל, אתה בן 16. מאיפה הידע העצום בפיזיקה?

"תראה, מה שיפה זה שבכל דבר יש פיזיקה! למשל, בלילות החמים כשאני לא מצליח להירדם, אני יוצא מהבית ומתחבא על עץ התאנה הגדול בגינה. יש לילות שאני יושב ככה שעות בין הענפים, ערום, עם מקל מחודד ביד, מקשיב לקולות של הלילה ומחכה עד שהעטלפים יבואו. כשהם באים זה בקבוצה, אבל אני מנסה להתביית על אחד. אני מחכה עד שהוא נתפס על פרי ונותן ביס, וכשהפה שלו מלא בתאנה אני משפד אותו בתנועה חדה עם המקל. כשהם משתפדים הם בדרך כלל עושים קול שנשמע כמו 'אייייייק'. אני מנסה לתפוס ככה כמה, אני שם אותם בתיק 'ירוק' כזה ממגה וכשיש לי שלושה-ארבעה אני חוזר הביתה, רואה קליפים של בלאק מטאל ביוטיוב ואוכל אותם".

טוב, אני לא כל כך מבין בפיזיקה, אבל אם אתה אומר…

"מדליית זהב!!!".

* המלל בדוי

