ראיון עם המיילינגליסט של אוגנדה

Posted on 31 ביולי 2011 של

0


המיילינג-ליסט של אוגנדה בצעירותו, בתקופה שבה הועסק במקווה טהרה במאה שערים

המיילינגליסט של אוגנדה בצעירותו, בתקופה שבה הועסק כמגבת במקווה טהרה בבנייני זופניק

האמת שהיינו צריכים לחכות הרבה הרבה זמן לראיון הזה, מאחר שהמיילינגליסט, שדווקא אוהב שקוראים לו דיווי (רשימת דיוור), הפך להייפ כזה גדול שהוא נאלץ לשכור את שירותיהם של יחצן (רני רהב) ושל סוכנת (בטי רוקוויי).

אנחנו: בוקר טוב דיווי, מה שלומך הבוקר?

דיווי: אני במתח.

אנחנו: למה? מה קרה?

דיווי: 15 לחודש עוד יומיים.

אנחנו: נו? אז מה? אתה צריך לדווח למע"מ או משהו כזה?

דיווי: לא. אבל אני מתרגש לקראת הכתיבה. זה לא קל להיות הייפ. יש לך מעמד ואתה צריך לשמור עליו. אני גם במתח לקראת הפגישה עם אורי. אתה יודע, זה שעושה, סליחה, כותב אותי.

אנחנו: למה?

דיווי: תראה, הוא אורי, כל פעם יוצא לי עם יציאה חדשה, מראיין עלק כל מיני אנשים. פעם בעל רשת מרכולים, פעם העלה באוב אמן פדופיליה מתפורר. לך תדע איזו הנחתה הוא יביא לי הפעם. למה הוא לא מראיין כוסיות למשל? הוא אף פעם לא חושב עלי. רק על עצמו הוא חושב ואיך להצחיק אנשים, כדי שאלה יבואו אחר כך ויגידו לו כמה הוא גדול. הוא גדול? אני הגדול! אני הגדול מכולם!!! אני המיילינגליסט ולא הוא. הוא רק כותב שטויות ואני צריך לסבול אותן.

אנחנו: אבל בכל זאת הוא היוצר ובלעדיו אתה סתם עוד מיילינגליסט. לא?

דיווי: תראה אם באת לכאן כדי להעליב אותי אז אנחנו מפסיקים את הראיון עכשיו. ועוד משהו: אם מעצב אופנה יושב ומעצב בגדים ובסוף נותן לאיזה דֵבָּה ללבוש אותם, אז מי יסתכל עליהם? אורי יכול לכתוב מה שהוא רוצה, אבל כדי שזה יגיע לקהל הרחב הוא צריך אותי, נכון? יש לו מזל שאני כזה כוסון שכל מילה שלו מתלבשת עלי בול ונראית עלי כמו מיליון דולר.

אנחנו: יורו.

דיווי: מה יורו?

אנחנו: אמרת מיליון דולר. היום דולר זה לא הייפ, זה מטבע של מדינות עולם שלישי או יותר.

דיווי: טוב אז יורו.

אנחנו: אז מה? יהיה פיצוץ? למה לא תשבו ותסגרו ביניכם את כל הבעיות?

דיווי: אני רוצה, אבל הוא? אין לו זמן או תחת לשבת איתי. הוא מעדיף לשטוף כלים או להגיש חומוס.

אנחנו: אם אתה אומר את זה, אז סימן שאתה לא מכיר את אורי מספיק.

דיווי: גם הוא לא מכיר אותי עדיין. עד עכשיו סבלתי בשקט, אבל מהיום אני לא אשתוק יותר.

אנחנו: מה תעשה?

דיווי: אני אפתח חשבון בפייסבוק.

*   *   *

והאירועים:

ביום שני 1.8 באוגנדה (ובשאר ישראל) לא באים לעבודה. נפתח ב 19:00 ואדיק יתקלט.
– שלישי (2.8, 21:00) – עמי שלו בתקלוט.
– רביעי (3.8, 21:00) – תבטלו הכל, נערי פוסטר ולילי פרנקו בהופעה. 20 שקל.
– חמישי (4.8, 22:00) – פינט גירלז בתקלוט.
– שישי (5.8, 22:00) – איי זברה בתקלוט.
– מוצ"ש (6.8, 21:00) – מרמרה סטרייסנד בהופעה.
– ראשון (7.8, 21:00) – שרה בתקלוט.
– שלישי (9.8, 21:00) – ערב של הלייבל OUTNOW Recordings עם הופעה של יונתן קרצ'מר, עדו בוקלמן, שמיל פרנקל ועופר ביימל ודואט של אלברט בגר וערן אלישע. פרטים נוספים בקרוב.
– רביעי (10.8, 22:00) – אלון אבנת בתקלוט.
– חמישי (11.8, 22:00) – רפי אסולין בתקלוט.
– שישי (12.8, 22:00) – D.R.Y בהופעה, סקביאס בתקלוט.
– מוצ"ש (13.8, 21:00) – דניאל סלבוסקי ו-Fica בהופעה.
– שלישי (16.8, 21:00) – אקשן אטנשן בהופעה.
– רביעי (17.8, 21:00) – מארקי פאנק בתקלוט.
– חמישי (18.8, 22:00) – אלעד בתקלוט.
– שישי (19.8, 22:00) – איתמר ואולה בתקלוט.
– מוצ"ש (20.8, 21:00) – חוזליטו ואנטיאמת בהופעה.
– ראשון (21.8, 21:00) – ערן אלישע ואסיף צחר בהופעה.
– שלישי (23.8, 21:00) – Artcore. אירוע אמנות + תקלוטים.
– רביעי (24.8, 21:00) – Divanity בתקלוט.
– חמישי (25.8, 22:00) – ג'יי בתקלוט.
– שישי (26.8, 22:00) – Miffy King בתקלוט.
– מוצ"ש (27.8, 21:00) – שני פלג טריו בהופעה.
– שני (29.8, 22:00) – Biri & Half בתקלוט.
– שלישי (30.8, 21:00) – מיכל דר ו-22:22 בהופעה.

ולקינוח: לינק. האתר החדש של ישי אדר.

עוד הופעות ופרטים עליהן – בלוח ההופעות

להירשמות לניוזלטר – שלחו מייל לכתובת contact.uganda@gmail.com

